CFD-er innebär en hög risk för snabb kapitalförlust på grund av hävstångseffekt. 71% av kontona förlorar pengar vid handel med CFD-er hos denna leverantör. Förstå CFD-ers funktion och bedöm din risk.

CFD är komplexa instrument och har en hög risk att förlora pengar snabbt på grund av hävstång. 71% av icke-professionella kunder förlorar pengar när de handlar med CFD med denna leverantör. Du bör överväga om du förstår hur CFD fungerar och om du har råd att ta den stora risken att förlora dina pengar.

71% av icke-professionella kunder förlorar pengar när de handlar CFD hos den här leverantören.

Företagsnyheter

Skilling accepterar nu PayPal

Skilling new payment method

Skilling accepterar nu PayPal

Skilling har lagt till PayPal betalningmetod. Kunderna kan nu göra insättningar med PayPal till sitt Skilling konto - en metod som många kunder är allmänt vana vid att använda.

Med ett PayPal konto har du följande fördelar:

• Minsta insättning på 100 dollar (eller motsvarande i kontovaluta).
  • Omedelbara insättningar
  • Uttag inom 24 timmar

Allt kunderna behöver är ha ett PayPal konto.

Hur fungerar det?

1. Välj PayPal som betalningsmetod i Skillings plattform och ange önskat insättningsbelopp och den e-postadress som är kopplad till din PayPal plånbok.
  2. När du omdirigeras till PayPal loggar du in på PayPal för att slutföra insättningen.
  3. Handla med ditt nyligen finansierade konto!

Sätt in med PayPal
För mer information om betalningsmetoder, besök vår hemsida och tveka inte att kontakta vår kundtjänst som alltid är redo att svara på alla dina frågor.