expand/collapse risk warning

CFDer innebærer høy risiko for tap på grunn av giring. 71% av ikke-profesjonelle kunder taper. Du bør forstå hvordan CFDer fungerer og risikoen for å tape pengene dine.

CFDer er komplekse finansielle instrumenter og innebærer en høy risiko for å tape penger raskt på grunn av giring. 71% av ikke-profesjonelle kunder taper penger når de handler CFDer med denne tilbyderen. Du bør overveie hvorvidt du forstår hvordan CFDer fungerer og om du har råd til å ta den store risikoen for å tape pengene dine.

Selskapsnyheter

Skilling åpner for PayPal

Skilling new payment method

Skilling åpner for PayPal

Skilling har lagt PayPal til som betalingsleverandør, og våre kunder kan nå benytte denne svært populære løsningen for innskudd og uttak.

Med PayPal får du:

• Minimum innskudd på 1000 NOK
  • Umiddelbare innskudd
  • Uttak innen 24 timer

Alt du trenger er en PayPal konto!

Hvordan fungerer det? Det er enkelt:

1. Velg PayPal som betalingsmetode på Skilling plattformen, og skriv inn beløpet du vil sette inn, samt den e-post adressen som er linket ti ldin PayPal konto.
  2. Du blir tatt videre for innlogging til din PayPal konto for å fullføre betalingen.
  3. Trade med ditt nylige innskudd!

Innskudd med PayPal
For mer informasjon, vennligst se våre sider for Betalingsmetoder, eller ta kontakt med vår kundeservice.