CFDer innebærer høy risiko for tap på grunn av giring. 71% av ikke-profesjonelle kunder taper. Du bør forstå hvordan CFDer fungerer og risikoen for å tape pengene dine.

CFDer er komplekse finansielle instrumenter og innebærer en høy risiko for å tape penger raskt på grunn av giring. 71% av ikke-profesjonelle kunder taper penger når de handler CFDer med denne tilbyderen. Du bør overveie hvorvidt du forstår hvordan CFDer fungerer og om du har råd til å ta den store risikoen for å tape pengene dine.

Selskapsnyheter

Skilling vinner «Beste CFD-megler» på UF Awards Global 2023

Email UFA Award blog2-Current-View

Skilling har nok en gang befestet sin posisjon som en ledende aktør innen CFD-handelsområdet ved å vinne den prestisjetunge tittelen "Beste CFD-megler - Global" på det anerkjente UF Awards Global 2023-arrangementet - som ble holdt torsdag 21. september 2023. UF AWARDS Global 2023, anerkjent som en av de mest anerkjente prisene i netthandelsindustrien, skiller enestående prestasjoner og viser frem talent og innovasjon. Skillings eksepsjonelle merittliste innen CFDs trading-området, dedikasjon til kundetilfredshet og forpliktelse til kvalitet har drevet den til forkant av bransjen, og skaffet den denne velfortjente anerkjennelsen.

Skilling uttrykker sin dypeste takknemlighet til våre verdsatte handelsmenn som har vist urokkelig støtte ved å stemme på oss og fortsette å stole på plattformen vår. Å vinne den prestisjetunge prisen "Best CFD Broker - Global" på UF Awards Global 2023 skylder takknemlighet til våre verdsatte kunder for deres urokkelige lojalitet og tillit til våre tjenester. Dette er grunnen til at vi jobber enda hardere for å tilby de beste tjenestene, handelsmulighetene og handelsplattformene som vår Skilling Trader, Skilling cTrader og Skilling MetaTrader 4, alle nøye utviklet av våre eksperter for å strømlinjeforme handelsopplevelsen.

Skilling takker også Ultimate Fintech og IFX for å ha organisert denne betydningsfulle begivenheten, og ønsker å gratulere alle de andre vinnerne og nominerte som har gitt betydelige bidrag til bransjens vekst og utvikling gjennom 2023.

Hvis du vil finne ut mer om UF AWARDS Global 2023 og den fullstendige listen over vinnere, klikk her.